O kurzu
Dobrá komunikace s rodinami klientů je jedním z důležitých předpokladů kvalitní péče o klienty v ambulantních a pobytových službách. V kurzu proberete různá úskalí komunikace s rodinou a ujasníte si témata, o kterých je vhodné a žádoucí s rodinou mluvit. Ujasníte si i okruhy informací, které vzhledem ke své pozici sdělovat nesmíte.
Nedílnou součástí kurzu jsou modelové situace, ve kterých si komunikaci v různých situacích prakticky vyzkoušíte.
Co se v kurzu naučíte:
- naučíte se navázat a rozvíjet vzájemnou spolupráci s rodinou a získávat informace, které potřebujete pro nastavení kvalitní péče
- ujasníte si, které informace potřebuje rodina slyšet a které předávat nesmíte
- dokážete si vymezit hranice a získáte větší jistotu při komunikaci s rodinou
- dozvíte se, jak přiměřeně informovat o nepříjemných věcech včetně úmrtí klienta
- ukážete si, jak je možné předcházet konfliktům s rodinami a jak je možné některé konfliktní situace diplomaticky vyřešit
Rozsah kurzu
8 hodin (1 den)
Místo konání
Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2
Akreditace
MPSV
Lektor/ka
Michaela Lengálová, DiS., Mgr. Eva Provazníková, Bc. Andrea Vachtlová
Čas konání
9:00 - 16:30 hod.
Reference od účastníků
- Moc vítám, že kurz byl zaměřen na naše zařízení a byl hodně praktický.
- Uvědomila jsem si, jak je komunikace s blízkými klienta důležitá a může mi při práci s ním pomoci.