16 hodin (2 dny)
Pravidelné hodnocení zaměstnanců je osvědčený nástroj pro vedení lidí, který – pokud se dělá správně – má řadu přínosů jak pro vedoucího pracovníka, tak pro hodnoceného a v neposlední řadě i pro klienty sociální služby. Dobře vedený rozhovor přispívá jednak ke zvýšení výkonnosti pracovníka (znovupřipomenutí požadavků na kvalitu výkonu služby, zpětná vazba vedoucího pracovníka za určité období, aj.), jednak k pozitivním změnám chování, které je v souladu s posláním, cíli a hodnotami dané organizace a vede k celkovému zvyšování kvality dané služby. Může mít výrazně motivační charakter pro podřízeného, vedoucímu pracovníkovi přináší možnost zmapovat potenciál rozvoje každého podřízeného, identifikovat jeho silné a slabé stránky a z nich vyplývající vzdělávací a rozvojové potřeby. Dobře připravený a vedený hodnoticí rozhovor poskytuje i dostatečný prostor pro zpětnou vazbu od podřízeného a komunikování jeho pracovních i lidských potřeb.
16 hodin (2 dny)
Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2
MPSV
Mgr. Patricie Chvojková
9 - 12
3.900 Kč
3.900 Kč
Jana Turečková
Telefon: 703 185 629
9:00 - 16:30 hod.